Breakfast and smoothies

Školský rok sa už naplno začal a k nemu patrí aj ranné nestíhanie. Veľakrát sa mi stalo, že som sa ráno nestíhala naraňajkovať a išla som do školy s prázdnym žalúdkom. Veľká chyba! Niekedy to bolo tak, že som mala prvé jedlo dňa okolo jedenástej. Ešte väčšia chyba! Ja viem je dosť hlúpe sa učiť na vlastných chybách. Odkedy som začala zdravšie jesť, raňajky sa stali najpodstatnejším jedlom môjho dňa. Takže si radšej privstanem o pol hodinku skôr a bez stresu si môžem vychutnať jedlo. Preto mám pre vás pár receptov na zdravé raňajky a smoothies, ktoré mne najviac chutia. 

School year has already fully started and it also includes morning prosecuting. Many times happened to me that I did not have a time for having breakfast. I went to school with empty stomach. Big mistake! Sometimes I had the first course of my day at eleven o´clock. Much more bigger mistake! I know, it is silly to learn from your own mistakes. The breakfast has become the most important meal of my day since I started to eat healthier. So I rather get up half an hour earlier and I can fully enjoy my food without stress . Therefore, I have for you a few recipes for healthy breakfast and smoothies what taste me the most.


1. Sladko-kyslý mix-grepfruit, banán a kokosové chipsy
Sweet and sour mix- a grapefruit, a banana and coconut chips
2. Praženica s cibuľou a hubami
Scrambled eggs with an onion and mushrooms

3. Špenátovo-vajíčková nátierka so suchármi
A spinach and egg spread with a crunchy bread


4. Bezvaječné wafle s čokoládou a banánom
Egg-free waffles with chocolate and a banana

5. Zeleninová bomba s volskými okami a uvareným vajíčkom s kúskami papriky
Vegetable bomb with fried eggs and boiled egg with pieces of red pepper.

6. Ovocný mix- banán, jablko, jedna lyžica jogurtu, domáci broskyňový džem a chia semienka
Fruit mix- a banana, an apple, one soup spoon of yogurt, homemade peach jam and chia seeds

Smoothies
1. Fialové smoothie-čučoriedky, kokosové mlieko a šálka baby špenátu
Violet smoothie- blueberries, a coconut milk and a cup of baby spinach

2. Žlté smoothie- šťava z troch pomarančov, šťava z dvoch citrónov, banán a trocha kokosového alebo ryžového mlieka
Yellow smoothie- juice from three oranges, juice from two lemons, a banana and a little bit of coconut or rice milk

3. Červené smoothie- jahody, maliny, mango a pomarančová šťava
Red smoothie- strawberries, raspberries, a mango and an orange juice


Share This Article:

, , , , , ,

CONVERSATION

8 comments :

  1. mnaaaam! :) same mnamky ... ja v poslednej dobe vôbec nie som kreatívna s jedlom :P

    ReplyDelete
  2. Everything looks so delicious! I like it and I like this blog. Now I follow you in GFC^^ Follow me back)

    http://taliyanabeautyroom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  3. mňamky super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. mňam to sú samé dobortky :)

    ReplyDelete
  5. To vypadá krásně, ale některé recepty jako například vajíčka bych ráno nestíhala.

    ReplyDelete
  6. Jedlo vyzerá skvele a chutne :) Ja raňajky tiež nestíham, ale snažím sa zjesť aspoň niečo aby som nešla do školy s prázdnym žalúdkom. Rozmýšľam, že prejdem na nejaké smoothie je to rýchle a sýte aspoň na ráno :)

    accessoriesforbeauty.com

    ReplyDelete
  7. mňam, vše vypadá lákavě, určitě vyzkouším!

    super blog, určitě mě tu uvidíš častěji :)

    ReplyDelete