Back to school DIY: notebooks inspired by Pinterest

Back to school, back to school a zase back to school. Slovné spojenie, ktoré počujem v reklamách a vidím v každom obchode už od začiatku augusta. Áno, veď my všetci vieme, že sa škola blíži. Každý z nás sa na to snaží čo najviac nemyslieť, ale mne napadlo si to tak trochu spríjemniť. Neviem či patríte medzi tých, ktorý nakupujú všetky školské potreby 2 mesiace dopredu alebo naopak 2 dni po tom, čo sme ich už dávno mali mať, ale v tomto článku vám chcem ukázať ako si skrášliť vaše zošity. U nás v meste sa veľa pekných zošitov kúpiť nedá a ak nejaký nájdem, stojí 5 euro alebo viac. Preto som si kúpila tie najlacnejšie zošity, aké som našla a vyzdobila si ich práve takto.


Zošity s fotkami

Budete potrebovať:
zošity A4 a A5
lepidlo
nožnice
tlačiareň


Musím sa priznať, že tieto zošity patria medzi moje najobľúbenejšie. Najlepšie z toho je, že ich príprava nie je vôbec zložitá. Stačí, ak si vytlačíte mnou pripravené fotky a jednoducho ich nalepíte na zošit. 





Zošit s lapačom zlých snov

Budete potrebovať:
zošit A5
hnedý baliaci papier A4
čierne pero
temperové alebo akrylové farby
lepidlo

Na tento zošit som si spomenula, keď som ešte rozmýšľala ako si vyzdobím zošity. Asi pred rokom som videla jedno video, kde práve jedno dievča robilo niečo podobné. Tak som si povedala, že prečo nie. V tomto DIY sa kombinuje kreslenie aj maľovanie a preto to bola pre mňa menšia výzva. Začala som tak, že som si na hnedý papier do pravého dolného roha namaľovala akoby fľaky vo farbách modrej, ružovej a fialovej. Kedže som sa poučila, radím vám, menej je niekedy viac. Stačí ak nanesiete jednu vrstvu farby, nie ako ja desať. Keď to napokon zaschlo, vrhla som sa na kreslenie akýchsi ornamentov v tvare kveta. Nakoniec som to celé nalepila na zošit. Trooošku mi to nevyšlo, ale z diaľky sa na to hádam dá pozerať, haha.



Ananásový zošit

Budete potrebovať:
zošit A5
biely výkres A4
čierne pero
farbičky
lepidlo

Tiež tak milujete rôzne pestrofarebné potlače ovocia? Jahody, melóny, banány či dokonca ananásy zdobia veľa druhov oblečenia a doplnkov najmä v lete. Ja som sa týmto trendom inšpirovala a vymyslela práve tento zošit. Stačilo si čiernym perom nakresliť ananásy, na prednej strane vynechať trošku miesta na menovku a už ich iba vyfarbiť. Tento obrázok som už iba nalepila na zošit a whoala, zošit bol na svete.



Zošit s farebnými šípkami

Budete potrebovať:
zošit A5
biely výkres A4
čierne pero
farbičky
lepidlo

Ak máte radi kreslenie alebo maľovanie aspoň z polovice ako ja, tento zošit pre vás bude ako stvorený. Hneď po tom, ako som nalepila biely výkres na zošit, som čierným perom nakreslila jednoduché šípky, iba tak od oka. Potom už ich stačilo iba vyfarbiť, samozrejme voľba farieb je iba na vás. Ja som zvolila modro-fialové tóny a dáfala, že to spolu bude vyzerať dobre. Miesto medzi šípkami som nechala naschvál voľné, pretože bude slúžiť ako menovka, teda miesto, kam sa napíše predmet, meno, trieda a rok. Pre malé ozvláštenie som ešte na zadnú stranu zošita napísala “Find beuaty in simple things”, ale vy si tam kľudne napíšte iný citát, najlepšie nejaký inšpirujúci alebo motivujúci.




Zošit so 6-uholníkovým vzorom

Budete potrebovať:
zošit A4
biely výkres A4
modrý papier A4
kúsok zlatého papiera 
čierne pero
farbičky
lepidlo

Pri realizácií tohto zošita som nezačala lepením papierov, ale kreslením. Konkrétne som si na biely výkres nakreslila s čiernym perom niekoľko 6-uholníkov. Ich časti som vyfarbila modrou a zlatou farbou, ktoré mali ladiť s pozadím alebo teda papierom na zadej strane. Ja som na túto stranu nalepila tmavo modrý výkres a na prednú stranu papier s nakreslenými 6-uholníkmi. Obidva papiere som spojila zlatým pásikom, širokým asi 2 cm. 



Zošit s motívom oceána

Budete potrebovať:
zošit A4
biely papier A3
kúsok tvrdého papiera
ceruzku
lepidlo
nožnice
tlačiareň

Nie je tajomstvom, že bol tento zošit prípravou o trošku zložitejší ako tie ostatné. Na začiatok však stačilo nalepiť biely papier s rozmerom A3 na zošit, pretože som chcela docieliť čistý biely zošit. Ak sa tak stalo, mohla som sa pustiť na tlačenie obrázkov zľadených prevažne do modrej farby. Potom bolo potrebné vyrobiť maketku v tvare kvapky, za pomoci ktorej som tento tvar kreslila na obrázky. Jedným z posledných krokov bolo vystrihovanie samotných kvapiek, ktoré som následovne nalepila na už biely zošit.



Budem rada, ak mi do komentára napíšete váš názor na DIY, či si zdobíte zošity, ale hlavne či by ste chceli ďalší článok na tému “BACK TO SCHOOL”.




____________________________________________________________________________

Back to school, back to school and back to school again. This phrase, which I hear in advertisements and see in every store since the beginning of August. Yes, but everybody of us know that the school is coming. We try as much as possible not to think about the school, but I wanted to make it a little more pleasant. I do not know if you buy school supplies two months before school or two days after you should have it, but in this article I want to show you how you can have more beautiful notebooks. I was doing it, because when I wanted to buy some nice notebooks in my city, the notebooks cost 5 euro or more. That's why I bought the cheapest notebooks, which I decorated like that.



Notebooks with photos



You will need:

notebooks A4 and A5

glue
scissors
printer

I have to admit that these notebooks are one of my favourite. The best of this is that their preparation is not complicated. Everything what you have to do is to print my photos and stick it on these 2 notebooks.





Dream catcher’s notebook

You will need:
notebook A5
brown paper A4
black pen
tempera or acrylic paints
glue

I have just brought something to mind when I was thinking how I will decorate my notebooks. I saw one video where the girl was doing this similar notebook one year ago. So I said why not. This DIY combines drawing and painting and it was the reason why it was a little challenge for me. I started with painting some stains with blue, pink and purple colours on the corner right bottom. I advise you that less is sometimes more. You should not apply more than two measures of paint, not ten like me. When it was finally dry I started drawing ornaments in the shape of one flower. In the end I glued it on the notebook. It does not look bad, but you have to look at it from afar, haha.



Pineapple notebook

You will need:
notebook A5
white paper A4
black pen
color-box
glue

Do you also love fancy multicolour fruit printing? Strawberries, watermelons, bananas and pineapples decorate many kinds of clothes and accessories especially in summer. I was inspired by this trend and came up with this notebook. All I did was draw the pineapples with the black pen, keep some place for my name and subject and just paint them. I have just glued this picture on the notebook and voilà, the notebook was born.



Notebook with colourful darts

You will need:
notebook A5
white paper A4
black pen
color-box
glue

If you like drawing or painting like me, this notebook will be created for you. His production started with sticking the white paper A4. Then I drew the simple darts and colour them. Of course there is your choice, which colours you will bring, but I used the blue and violet tones and I hoped it will be good looking. I kept an empty place for my subject, name and year. In the end I wrote one quote at the back of the notebook. I chose the quote, which says "Find beauty in simple things”. Of course you can choose the different quote than me, but it should be inspiring and motivating.




Notebook with 6-square pattern

You will need:
notebook A4
white and blue papers A4
a piece of gold paper
black pen
color-box
glue

I did not start the creating with gluing papers on the notebook, but with drawing. Specifically, I drew some 6-squares with the black pen on the white paper. I coloured just something with blue and gold colours, which should blend in with the paper on the back side. I glued one dark blue paper on this side and the paper with 6-squares on the other side. I joined both papers with a golden strip, which was wide something about 2 cm. 



Ocean notebook

You will need:
notebook A4
white paper A3
a piece of pasteboard
pencil
glue
scissors 
printer

There is no secret that this notebook was preparing little more complicated than others. Firstly you have to stick the white paper with format A3 on the notebook, because I wanted to have the pure white notebook. Then I could print mainly blue images. It was necessary to make a paper maquette, which looked like a drop. This maquette helped me with drawing the drops on the images. I had to cut out the drawing drops, which I glued on the white notebook.



I will be glad if you will write your opinion about DIY or decorating my notebooks, but especially if you would like another article on the topic "BACK TO SCHOOL".

Share This Article:

, , ,

CONVERSATION

8 comments :

  1. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Tak to jsi podle mě odvážná, vypadá to úžasně, ale nikdy bych do toho asi nešla, bála bych se, že spadnu. Ale souhlasím s tebou, že je jóga skvělá. :)

    Ano, taky mám pár sešitů vlastní výroby :) A musím říct, že nejvíce se mi líbí ty kolážové :) Jsou takové osobnější :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  3. Moc pekne sesity. Take jsem se minuly rok o podobne kolaze pokousela. Letos mam pred sebou posledni rok a davam na klasiku. :)

    ReplyDelete
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  5. Nektere ty motivy jsou vazne pecka!! Nejvic se mi libi s fotkami a sipkami! :)
    www.lifestylebirdie.com

    ReplyDelete