Nature everywhere


Ani sa mi nechce veriť, že už je polovica prázdnin preč. Vravela som si, že budem aktívnejšia na blogu, ale vôbec som to nesplnila navyše som bola stále niekde rozlietaná. Čiže na blog mi neostal žiaden čas.



Hneď na začiatku prázdnin som sa zúčastnila anglického tábora a bola som niečo ako animátorka. Síce som ešte nebola úplne zdravá, ale nemohla som si to nechať ujsť. Tábor sa nachádzal neďaleko Košíc takže mi to o to viac vyhovovalo, že som  nemusela dlho cestovať. A aj keď bol iba pre deti do 13 rokov musím povedať, že som sa medzi nimi našla. Hoci mám čerstvých sedemnááásť a pocit ženy  stále sa cítim ako trinásť ročná alebo možno ešte menej :D. Tábor trval šesť dní lenže presne to, čo som nechcela sa stalo. Moje hlasivky začali opäť štrajkovať a ja som v polovici musela odísť domov. Vôbec sa mi nechcelo opustiť tak skvelú partiu deciek, ale pri predstave, že by sa mi to nedaj bože zhoršilo som radšej zalarmovala mamku nech po mňa príde. V ten deň a ešte aj na ďalší deň mi bolo samozrejme horšie. Takmer  5 dní som ležala doma a poviem vám, že nie je nič príjemné ležať chorá v posteli a hlavne vtedy keď je leto.

Po tých nekonečne dlhých dňoch strávených doma som sa konečne cítila ako tak fit. Nasledovala dovolenka s rodičmi na ktorú som sa tešila, ale aj netešila pretože moji rodičia by najradšej celú dovolenku nič nerobili len ležali. Presný opak mňa. Dovolenkovali sme v Západných Tatrách v Grand hoteli Permon. Keďže sme väčšinu času trávili v prírode takže mám fotky v podstate iba odtiaľ. Ak by sa ma hocikto opýtal, že čo sa mi tam najviac páčilo jednoznačne odpoviem, že jedlo. Varili tam naozaj famózne.
 
 
Zo Západných Tatier sme sa vybrali do Liptovského Jána pretože ma hneď po dovolenke s rodičmi čakal ďalší anglický tábor. Veľmi som sa tešila, že znovu spoznám nových ľudí a takisto sa tešili aj moji rodičia, že sa ma zas na týždeň zbavia. Musím uznať, že zo začiatku som zo SpeakOutu mala zmiešané pocity. Predstavte si, že vystúpite z auta a pred hotelom v ktorom má byť ten tábor tancuje skupinka nahajpovaných teenagerov a vy si pomyslíte, že na čom fičia. Úprimne ani po piatich kávach by som nemala toľko energie ako oni. Už pri registrácii som spoznala dve baby, ktoré boli z toho rovnako vydesené ako ja. Potom sme sa ubytovali a na to, že to bol iba dvojhviezdičkový hotel izby boli fakt super až na tie papierové steny cez ktoré bolo počuť, že kto kedy ide na toaletu alebo do sprchy. Keď sme pri tých sprchách bola vo všelijakých hoteloch, ale ešte nikdy som nevidela umývadlo spojené so sprchou. Bolo to trošku creepy. Ešte viac creepy bolo to, že hneď v prvý deň som vyhodila poistky a moja spolubývajúca ma chcela zabiť(vďaka bohu, že som mala so sebou externú nabíjačku), ale na druhý deň som to opravila. Jednoducho som šikovná v každom smere. :D Čo sa týka programu ten bol tiež super, ale mňa osobne najviac bavili hry a aj tutor time počas, ktorého sme sa vždy rozprávali na danú tému väčšinou to síce bolo niečo nábožné, ale myslím si, že mi to niečo dalo.
Hore sa nachádza vyhliadková veža, ktorú som zhodou okolností zdolala dvakrát za jeden týždeň so zlou obuvou a aby toho nebolo málo k tomu všetkému som ešte mala aj silno narazené koleno.
Poznáte aj vy ten pocit keď nemáte náladu na fotenie, ale niekto vás aj tak naschvál fotí? 
Čo by to bol za tábor bez táborových tričiek.

Prajem vám krásny deň.
S láskou Domi :)

Share This Article:

, , , , , ,

CONVERSATION

13 comments :

  1. Moc moc krásne fotky! Musia to byť nádherné zážitky :D
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
  2. Podľa krásnych fotiek vidno, že prázdniny si poriadne užívaš. Dovolenku v Tatrách ti závidím, vždy som zbožňovala prechádzky v tamojšej prírode. Mňa mrzí, že odkedy som v Londýne, tých príležitostí na výlety po Slovensku je značne menej.

    ReplyDelete
  3. Krásna príroda na ešte krajších fotkách. :) Síce je už polovica prázdnin preč, ešte stále nám ostáva august a ten si treba tiež užiť. Inak, aj ja som nedávno fotila presne takého istého motýľa ako je na 11 fotke (ak dobre počítam).
    SweetSunshine

    ReplyDelete
  4. Tak to si mala veľmi peknú prvú polovicu prázdnin :) veľmi pekné fotky. Do toho Liptovského Jána sa oplatí pozrieť :)

    ReplyDelete
  5. Skvelé fotky :) Príroda je nádherná! Strašne sa mi páči ten outfit s boyfriendami :) Naozaj ti veľmi pristal. Hneď by som tam išla aj ja, haha!

    www.frenchstyle.blog.cz

    ReplyDelete
  6. Skvelé fotky! :) Byť v prírode cez leto je asi to najlepšie :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  7. Pekné fotky. Mrzí ma, že si počas leta ochorela,ale ako vidím si si to vynahradila tými Tatrami :) Uži si zvyšok prázdnin :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    ReplyDelete
  8. naozaj pekné fotky a krásna príroda! :) netráp sa, že na blog nebol čas...niekedy si treba naplno užívať voľno :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  9. Krásné fotečky! Ta příroda je kouzelná :) Jinak červenec utekl jako voda. Já budu mít volníčko až v září :)
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky, sála z nich pohoda :)

    ReplyDelete
  11. Skvelé fotky! Myslím, že aj keď si nemala veľmi času na blog ako si plánovala, aspoň si si užili prázdniny na výletoch alebo ako animátorka :)
    CAROLINE

    ReplyDelete