Primark Haul #1

Poznáte ten pocit, keď vám váš “vnútorný” hlas v hlave hovorí, aby ste už znovu nešli nakupovať, lebo máte doma hromadu oblečenia ešte z inulých nákupov a k tomu si polovicu z toho ani raz neoblečiete? Tak ani ja ten pocit nepoznám a musím sa priznať, že by sa mi takýto hlas občas hodil. 
Pred pár dňami som bola na menších nákupoch vo Viedni, kde som sa okrem iného stavila aj v Primarku. Napadlo mi, že by som sa s vami mohla podeliť o to, čo som si tam kúpila. Ak tento obchod nepoznáte, je to možno preto, lebo nie je na Slovensku. Ide o irský obchod (čo som btw nevedela), v ktorom nájdete všetko od tých najpotrebnejších vecí až po vážne veľké blbosti. Čo sa týky oblečenia, to ma tam vždy uchváti. Ceny v tomto obchode nie sú vysoké a ak tam prídete v správny čas, môžete tam získať napr. slnečné okuliare či náhrdelník za 50 centov a to sa vážne oplatí. V Google sa píše, že je to maloobchod, no pre mňa je to niečo naozaj obrovské. Vždy tam strávim minimálne 2 hodiny a miniem neskutočnú horu peňazí. Tentokrát som sa však snažila nakupovať s rozvahou, tak dúfam, že sa mi to podarilo.

Čierne pruhované tričko | 5 
Čierna saténová vyšívaná bomber bunda 23 
Staroružová kabelka 
Smaragdová kabelka 
Smaragdová bambuľka 
Ružové hodinky 12 

Odličovacie obrúsky na tvár 1,50 
Matné rúže 2,50 

Aký je váš názor na Primark? Poznáte tento obchod? Už ste tam niekedy v živote nakupovali? Ak nie, tak dúfam, že som vás týmto článkom inšpirovala a že sa už čoskoro vyberiete na podobné nákupy.


____________________________________________________________________

Do you know the feeling, when the voice in your head says that you can not go shopping again, because you have a pile of clothes from the last shopping and you will never wear half of them? I do not know that feeling, too and I have to admit that I would sometimes need this voice.
I went shopping in Vienna a few days ago, where I had to visit Primark. I was thinking that I could share with you, what I bought there, because I LOVE PRIMARK! If you do not know this store, it is perhaps because Primark is not in Slovakia. It is an Irish store (which I did not know). You can find there everything from the most needed things to really big shit. The prices are not high and if you get there at the right time, you can buy for example sunglasses or a necklaces for 50 cents and it is seriously worth. The Google says that it is retail, but it is something really huge for me. I always spend there at least two hours and I spend unreal mountain of money. This time I was trying to buy wisely, so I hope that I succeeded.

Black Striped T-shirt 
Black Satin Embroidered Bomber Jacket | 23 
Pink Scallop Edge Satchel 
Emerald Bag 
Emerald Key Ring 
Pink watch 12 

Oil Balancing Facial Wipes 1,50 
Matte Lip Crayon | 2,50 

Which opinion do you have about Primark? Have you ever been there? If not, I hope you will go after reading this post!

Share This Article:

, , , , ,

CONVERSATION

5 comments :

  1. Pekný nákup. Tie matné rúže sú úžasné.

    NINAVE

    ReplyDelete
  2. Barva těch rtěnek je krásná!
    kvilla7.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. tú zelenú kabelku by som vynosila, krásny výber!! :)

    ReplyDelete
  4. všetky veci vyzerajú úplne parádne! :))
    Ivana xx

    ReplyDelete