Healthy pizza

Dlho som nespomínala žiadne jedlo a ako ste si mohli všimnúť v mojich predošlých článkoch ja a jedlo tvoríme nerozlučnú dvojku. Už dlhšiu dobu sa stravujem zdravo a vďaka tomu sa cítim lepšie a hlavne nemám žiadne výčitky, že umriem na obezitu aj keď ešte musím popracovať na mojej postave, aby som so sebou bola spokojná. Pred nedávnom som si kúpila knižku so zdravými receptami, ktorá sa volá 160 gramov sacharidov a práve v tejto knižke som objavila veľa dobrých receptov a medzi ne patrí aj ten dnešný a tým je pizza, ktorá je neskutočne kaloricky dobrá na obezitu, ale v tejto zázračnej knižke som našla takú z ktorej nepriberiete a zároveň chutí božsky. 

Pizza margherita
Budeme potrebovať:
10dkg grahamovej múky (kľudne môžete použiť aj špaldovú múku)
1 ČL instantného droždia
soľ, čierne korenie
20dkg paradajok (ja som použila 4 väčšie paradajky)
2 strúčiky cesnaku
cca 1dl olivového oleja (ak chcete môžete použiť aj kokosový)
čerstvá bazalka (ja veľmi bazalku nemusím takže som ju nepoužila)
10dkg mozzarely
Múku rozmiešame s droždím, soľou a pridáme cca 1dl vody aby, sme získali miesiteľné cesto. Dôkladne ho premiesime (miesila som pol hodinku) a odložíme ho na hodinku a pol kysnúť. Potom cesto opäť premiesime a necháme ho ďalšiu hodinu kysnúť. 
Medzitým ošúpeme paradajky (Dáme do hrnca vodu, počkáme kým zovrie a vtedy tam dáme paradajky  na pár minút. Potom ich vyberieme, počkáme kým vychladnú a začneme ich šúpať.) Potom paradajky nakrájame na kocky a dáme ich do menšieho kastróla. K paradajkám pridáme roztlačené strúčiky cesnaku, soľ, čierne korenie, dve polievkové lyžice olivového oleja a ak chcete tak aj pár listov bazalky a na malom ohni uvaríme hustú omáčku. 
Rúru predhrejeme na 200 stupňov. Cesto rozvaľkáme na 4-5mm, natrieme ho paradajkovou omáčkou, naukladáme naň kolieska mozzarely, mierne ho osolíme a pokvapkáme trochou olivového oleja. 
Pizzu pečieme 12-15 minút.

Share This Article:

, , ,

CONVERSATION

6 comments :

  1. Mňam! určite níiekedy vyskúšam. :)
    http://annslifea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Mňam! určite níiekedy vyskúšam. :)
    http://annslifea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Och, to vypadá pěkně. Mám z toho až hlad. :D Navíc je to i zdravější, než klasika, pěkný recept. :)
    Jediný můj problém je, že cokoli kynutého se mi nikdy nepovede podle představ. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale tento recept je strašne jednoduchý takže by sa ti mal podariť :)

      Delete
  4. The pizza looks absolutely delicious, thank you for the recipe, I love it, cannot wait to try it!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    ReplyDelete
  5. Mňam, tak tá vyzerá super ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete