3 weeks in SPA

Zdravím Vás opäť na mojom blogu po naozaj dlhej dobe. Za ten čas som si stihla oddýchnuť, načerpať novú silu a hlavne získať veľa nových nápadov. Kde som to vlastne bola?  Bola som na trojtýždňovom pobyte v kúpeľoch, ktoré sa nachádzajú neďaleko mestečka Svit. Nebola som tam po prvýkrát takže som vedela, že kde sa čo nachádza a navyše som tam poznala veľa ľudí z minulého roka a s nejakými som sa aj zoznámila. Tieto kúpele sú vhodné pre tých, ktorý trpia dýchacími problémami alebo alergiami. Nanešťastie obidve požiadavky spĺňam. Počas pobytu som bola dvakrát chorá a dokonca tesne pred nástupom do kúpeľov som sa vyliečila zo zápalu dutín. A aby toho nebolo málo druhýkrát som ochorela v deň mojich narodenín takže som v podstate 17nástku oslávila v posteli s 38.5 teplotou. Ale aj napriek tomu som si to tam užila aj keď chodiť vonku trikrát za deň a každý boží deň jesť minimálne dvakrát do dňa mäso neznie lákavo, ale vďaka skvelým ľuďom a zážitkami s nimi by som si to jednoznačne rada zopakovala. 

Share This Article:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

4 comments :

  1. Krásne fotky :) Hotel, ktorý máš na fotkám mám veľmi rada, bola som tam niekoľkokrát :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Amazing pictures, all look great, thank you for sharing, I love your blog!!!

    xxx

    www.modelonamission.com

    ReplyDelete
  3. Krásne fitky ! :)
    http://loveofbratislava.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Skvelé fotky, muselo tam byť super, aj keď ti takéto problémy samozrejme vôbec nezávidím :/

    ReplyDelete