How to have a happy life


Nedávno bol medzinárodný deň šťastia, ktorý ma prinútil zamyslieť nad tým, že čo ma robí šťastnou a čo robím preto, aby som bola šťastná. V prvom rade šťastie znamená pre každého niečo iné. Pre niektorých sú to materiálne veci pre iných zas veci, ktoré sú zadarmo ako napríklad úsmev.

Na mojom zozname sa ako prvé umiestnili maličkosti. Ľudia, ktorý to dokážu žijú podľa mňa šťastnejším životom ako ostatný. Mňa dokáže potešiť to, že si urobím dobré raňajky alebo, že je vonku krásne slnečné počasie. Šťastím nemusia byť iba výnimočné veci úplne stačí, ak v tých bežných veciach budeme hľadať niečo výnimočné. Do tejto skupiny by som tiež zaradila okamihy a momenty
Druhá skupina je pozitívne myslenie. Citát, ktorý je na obrázku to dokonale vystihuje.  Nevravím, že ak  začnete byť pozitívne naladení tak negatívne veci z vášho života úplne stratia, ale môžu sa eliminovať. Pozitívne myslenie je potrebné nie len k šťastiu, ale celkovo v každej oblasti života či už v škole, v práci alebo pri problémoch. Ľudia, ktorý žijú v tzv. pozitívnej bubline sa viac usmievajú, majú lepšiu náladu a hlavne majú radosť zo života.

Do tretej skupinky som zaradila to, že by sme sa mali obklopovať ľuďmi s ktorými sa cítime šťastný. Je veľmi dôležité s akými ľuďmi trávime čas pretože majú na nás určitý vplyv či už negatívny alebo pozitívny. Takisto majú vplyv na naše ciele, názory a možno aj rozhodnutia. Ak sa pri niekom cítite tak, že vás kope vpred, že vás dobíja energiou alebo, že sa o vás zaujíma takého človeka nikdy nenechávajte odísť z vášho života. Naopak ak sa pri niekom cítite tak, že vás brzdí, neustále na niečo sťažuje, chce, aby ste ho ľutovali, odcudzuje iných alebo vám dokonca nadáva od takého človeka dajte radšej ruky preč. Nemá žiaden prínos pre vás a vy si budete len zbytočne škodiť, ak sa niekým takým budete aj naďalej stretávať.
Na štvrtej priečke skončila skupinka žiť bez stresu. Stres je neodlúčiteľnou súčasťou nášho života. Mnohí z nás berú stres ako normálnu vec. Ja si myslím, že nám iba škodí. Škodí nášmu telu a aj zdraviu. Najčastejšie sme v strese v škole pred písomkou, v práci keď musíme niečo urobiť a máme stanovený deadline alebo ak niečo či niekde nestíhame. Sama som si na seba toho kládla príliš veľa a buď som nestíhala alebo som naopak všetko stihla, ale bola som strašne vyčerpaná. Ani jedno z toho nie je prospešné pre naše telo. Zbytočne ho tým iba trápime. Som zástancom toho, že ak chcete podávať maximálny výkon musíte aj oddychovať. Pri boji proti stresu mi najviac pomáha buď horúci kúpeľ  alebo meditácie. Čo sa týka meditácie stačí, ak si každé ráno sadnete na desať minút na nejaké pohodlné miesto, zavriete si oči a čo najviac sa uvoľníte a to isté zopakujete večer.

Piate miesto obsadila zdravá strava. Sme to, čo jeme. V tomto prísloví sa skrýva neskutočná pravda. Vraví sa aj to, že všetko, čo je zdravé je hnusné. Istým spôsobom je to tak. Ak chce niekto zdravšie žiť nemusí sa hneď zbaviť všetkého, čo je nezdravé. Stačí, keď to nahradí niečím zdravším. Napríklad namiesto bieleho alebo trstinového cukru bude používať kokosový. Vaše telo vám za to poďakuje a vy sa vďaka tomu budete cítiť šťastnejšie a dokonca aj zdravšie.


Medzi ďalšie dôležité veci patrí byť vďačný. Buďte vďační za všetko, čo máte, lebo niekto nemá ani polovicu z toho, čo máte vy. Buďte vďační za každú dobrú, ale aj zlú skúsenosť pretože bez nich by ste neboli tam, kde ste dnes. Jednoducho buďte vďační aj za úplne bežné veci pretože existujú ľudia, ktorý ich nemajú.
Na ceste k šťastnému životu je dôležité robiť aspoň jednu vec, ktorá nás baví a pri ktorej sa cítime šťastní.


Ako posledná vec na mojom zozname je, čo najviac sa usmievať!



Share This Article:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

12 comments :

  1. Krásny článok :) Veľmi inšpiratívne quotes !
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Nádherný článok ! :) Musím povedať, že mám takéto najradšej, pretože ma vždy pozitívne nabijú :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne!❤
      A aj ti zlepšia deň. :)

      Delete
  3. Krásny článok, úplne si to vystihla, ja by som ešte doplnila šport, pretože vtedy sa vyplavujú endorfíny a pri takom behu človek zresetuje a cíti sa oveľa lepšie. Tiež sa rada obklopujem ľudí, čo ma povzbudia, čo sršia pozitívnou energiou. Naučila som sa, že šťastie je len vo mne, treba ho len hľadať :)

    SimpleHappyMum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem❤ Vidíš šport mi nenapadol, ale k zdravej strave samozrejme patrí aj to. :)

      Delete
  4. Úžasný článek! ♥ Myslím, že si to opravdu vystihla - miluju maličkosti a ráda obdarovávám maličkostmi i své přátelé, protože umí vždy vykouzlit úsměv na tváři. Co se týče toho stresu,no tak to mi furt nejde.. Furt jen škola, škola, divadlo, škola no prostě, minimální čas na sebe :/ "Jste to co jíte" svatá pravda!

    Jinak zvu tě ke mě na blog na mojí GIVEAWAY! :)

    ROSEMDIARY

    ReplyDelete
  5. Pěkný článek :) Radovat se z maličkostí je podle mě moc důležité, takže se o to i snažím, ale na druhou stranu to pozitivní myšlení mi dost chybí :D Snažím se na tom pracovat, ale jak jsem jednou naštvaná, tak jde všechno stranou.

    Piosek

    ReplyDelete
  6. Páči sa mi takýto pozitívne naladený článok :)

    ReplyDelete